Regulamin
Regulamin domu gościnnego Wilczkowe Izby- Postanowienia ogólne.
- Właścicielem domu gościnnego noclegowego Wilczkowe Izby (wilczkoweizby.pl) jest: Barbara Wilczek, ul. Polna 33, 34- 406 Leśnica, kontakt: 500 656 329.
- Pobyt w obiekcie można rezerwować telefonicznie lub skorzystać z formularza, systemu rezerwacyjnego Hotres, przeznaczonych do tego portali zewnętrznych, z którymi obiekt współpracuje, a także przez e-maila.
- Gwarancją rezerwacji jest wpłata ustalonego wcześniej zadatku.
- Terminy dotyczące bezpłatnego odwołania rezerwacji wskazane są w momencie jej składania, w zależności od obowiązującego cennika oraz wybranej oferty. Po przyjeździe na miejsce, Gość zobowiązany jest do uregulowania pozostałej kwoty należności za pobyt w tym opłaty klimatycznej, obowiązującej na terytorium miejscowości.
- Doba pobytu w domku trwa od godziny 11:00 do godziny 16:00.
- W przypadku nie pojawienia się gości w pierwszej dobie pobytu i braku informacji o innej godzinie przyjazdu niż w godzinach meldunku – nastąpi anulowanie rezerwacji, co wiąże się z utratą wpłaconej kwoty za pobyt oraz prawa roszczeń do jej zwrotu.
- Cisza nocna obowiązuje od 22:00 – 06:00. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić obsłudze obiektu z wyprzedzeniem. Będą one uwzględniane w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu wiąże się z dodatkową opłatą.
- Dokładny termin i godzina przyjazdu Gościa do obiektu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo osobie odpowiedzialnej za rezerwację wskazanej przez Wilczkowe Izby, najpóźniej na dzień przed przyjazdem.
- Do czynności zameldowania wymagany jest dowód osobisty. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o inny dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej.
- Obiekt Wilczkowe Izby zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości zwrotu opłaty za pobyt, który:
- Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w pokoju.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do domku, równoznaczne jest z tym, że pomieszczenie jak i zawarte w nim sprzęty, zostały oddane do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody w obiekcie lub jego wyposażeniu oraz nieruchomości wspólnej, w tym w częściach wspólnych budynku, nie wynikające z normalnego użytkowania obiektu, wyrządzone przez Gościa oraz przez osoby przebywające z nim w obiekcie.
- Zniszczenie ręczników obciążane jest dodatkową opłatą w wysokości 50 zł za sztukę.
- Gość jest zobowiązany do naprawienia szkód wyrządzonych w obiekcie oraz osobom trzecim, zarówno w obiekcie jak i w nieruchomościach wspólnych, w tym w częściach wspólnych budynków, przez siebie oraz osoby, za które ponosi odpowiedzialność. Gość zobowiązany jest do poinformowania obsługi obiektu Wilczkowe Izby o wszelkich usterkach, zniszczeniach lub szkodzie wyrządzonej przez niego i osoby, za które ponosi odpowiedzialność.
- Obiekt noclegowy Wilczkowe Izby zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa kwotą odpowiadającą równowartości poniesionej straty.
- Gość odpowiada samodzielnie za rzeczy wniesione do obiektu oraz pozostawione w pokoju na czas swojej nieobecności.
- Obsługa obiektu ma prawo bez zezwolenia Gościa wchodzić do wynajętego pokoju w przypadku zauważenia zagrożeń na bezpieczeństwu gości lub mienia, w przypadku niestosowania się Gości do regulaminu obiektu, podejrzenia zachowania mogącego znacznie pogorszyć stan obiektu, lub innych sytuacji niezgodnych z zasadami współżycia społecznego. Wilczkowe Izby zastrzega sobie prawo do wyproszenia Gości z obiektu w powyższych sytuacjach.
- Przebywanie w obiekcie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój lub apartament Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób do jego domku. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego na stronie obiektu.
- Gość nie może odsprzedać swojego pobytu w obiekcie osobom trzecim, chyba że zarządca obiektu wyrazi na to zgodę. Jeżeli gość odsprzeda swój pobyt bez porozumienia z obiektem, właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zakończenia pobytu osób trzecich w obiekcie bez zwrócenia uiszczonych opłat.
- Przebywanie w obiekcie zwierząt jest niedozwolone. Złamanie tego zakazu skutkuje karą pieniężną w wysokości 300 zł za każdą zarezerwowaną przez Gościa dobę. (Chyba, że ustalono inaczej w formie pisemnej).
- W domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W przypadku wyczucia zapachu wyżej wymienionych, właściciel obciąży gościa kwotą w wysokości 500 zł za koszty wybawiania zapachu.
- Palenie dozwolone jest w wyznaczonych na terenie obiektu miejscach.
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowanie czystości w budynku oraz częściach wspólnych (ogród, podwórko, aneks kuchenny), oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania wynajętego pokoju w należytym stanie.
- Jeżeli w skutek zakłócania przez Gości porządku przedstawiciel obiektu Wilczkowe Izby zostanie wezwany do obiektu lub wezwana zostanie do interwencji Policja, właściciel uprawniony będzie do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy klienta i jednocześnie ma prawo odmówić takim osobom dalszego pobytu w obiekcie.
- W dniu wyjazdu Gość zobowiązany jest udostępnić wynajmowany pokój obsłudze obiektu, w celu skontrolowania jego stanu.
- Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i upewnić się, że są zamknięte.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- W przypadku pozostawienia w pokoju lub w apartamencie przedmiotów po opuszczeniu obiektu przez Gościa, obsługa obiektu zobowiązuje się do przechowania tych przedmiotów przez okres 14 dni. W tym czasie Gość może zgłosić chęć odebrania przedmiotów. W tym celu może zjawić się w obiekcie osobiście, wysłać osobę upoważnioną do odbioru lub wysłać kuriera na swój koszt. Po upłynięciu terminu na odebranie przedmiotów, zostaną one zniszczone.
- W przypadku błędów w cenach lub dostępności pokoi w różnych kanałach sprzedaży, jakich używa obiekt, wynikających z przyczyn niezależnych od obiektu – Wilczkowe Izby zastrzega sobie prawo anulowania rezerwacji w terminie 7 dni od daty złożenia rezerwacji.
- Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Sądem właściwym dla rozwiązywania wszelkich sporów jest sąd właściwy dla domu gościnnego Wilczkowe Izby.
- nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
- odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu
- stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu
- odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłaty
Odstąpienie od umowy i reklamacje:
- Gość jest uprawniony do odstąpienia od Umowy (anulowania potwierdzonej Rezerwacji) w terminie wskazanym w konkretnej ofercie, którą wybrał. Wpłacony na poczet pobytu zadatek nie zostaje zwracany. Na prośbę Gościa istnieje możliwość przeniesienia zadatku na pobyt w innym terminie, który będzie dostępny. Odstąpienie od Umowy winno nastąpić w formie e-mailowej na adres: rezerwacje Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznej, pod numerem: 500 656 329
- W przypadku, gdy Gość odstąpi od umowy lub nie stawi się w obiekcie Wilczkowe Izby w zaplanowanym dniu przyjazdu, zadatek nie podlega zwrotowi.
- Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość na mocy niniejszego paragrafu (za wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 11 powyżej).
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
- Wilczkowe Izby ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
- Reklamacja może zostać złożona przez Gościa na przykład:
- Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Wilczkowe Izby. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Wilczkowe Izby ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. Wilczkowe Izby udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.
Postępowanie reklamacyjne
w formie e-mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- w formie telefonicznej, pod numerem: 500 656 329